Saturday 23 October 2010

sesuatu yang simple

hello buat semua blogger di mana-mana kamu berada....

mungkin ada di antara kamu perasan akan template blog saya yang selalu bertukar-tukar.....kenapa??..tidak ada sebab dan tidak ada niat apa-apa cuma mengikut keinginan  hati.....dan template yang ada sekarang pun bukan sepenuhnya jiwa saya^^.....mengimbas kenangan mula-mula berblog dahulu..saya sangat suka akan template blog yang berwarna gelap-gelap dan berhias serta mempunyai banyak column...tetapi sekarang, saya hanya  inginkan template yang simple tak sarat colour iaitu putih dan hanya 2 column sahaja^_^..apa-apapun setiap bloggers mempunyai keinginan masing-masing....bagaimanapun 'rupa' blog kita, berbloglah dari hati kita sendiri, kerana ia nampak cantik....:)

inilah dia rupa 'aciapai sebelum ini....hmm0_0

saya suka background template ini tetapi...?? 



template yang satu ini merupakan pemegang rekod paling sekejap template yang 'aciapai' guna...kalau tidak silap, just 2 hari je saya menggunakan template ini....kenapa tidak suka?-template ini menyebabkan blog saya lambat nak loading..(gambar tu berat sangat la kot!)hehe

2 comments:

cu734ngel said...

yang current nih bagus..senang,cepat loading dan simple je..

Aciapai said...

hehe thanks cu734gel....tu la mencari yang simple je ni..;p..selamat berblogging!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...